Top Ad unit 728 × 90

Garcinia Cambogia Veda

10 Τρόφιμα που αποδεδειγμένα μειώνουν το λίπος !


Ίσως ήδη γνωρίζετε ότι συγκεκριμένα τρόφιμα έχουν υψηλή θερμογόνο δράση, το οποίο ουσιαστικά
σημαίνει ότι βοηθούν στην ενίσχυση του μεταβολισμού σας. Ωστόσο, η πλειοψηφία του πληθυσμού δεν έχει ιδέα ποιες ακριβώς τροφές καίνε θερμίδες, όπως κάποια τρόφιμα μπορούν να σας βοηθήσουν να κάψετε το λίπος με πιο γρήγορο ρυθμό! Εδώ είναι δέκα τροφές που μπορούν να σας βοηθήσουν να κάψετε γρήγορα και απλά το λίπος.

Οι καυτερές πιπεριές!
Οι καυτερές πιπεριές έχουν μια ένωση που ονομάζεται "καψαϊκίνη" που ζεσταίνει το σώμα, "ψήνει" το μεταβολισμό σας και σας βοηθήσει να κάψετε επιπλέον θερμίδες. Η καψαϊκίνη είναι παρούσα σε φρέσκιες, τουρσί και ξηρές πιπεριές, μαζί με νιφάδες μπαχαρικών πιπέρι καγιέν, όπως και το κόκκινο τσίλι. Εμπειρογνώμονες της απώλειας βάρους προτείνουν την προσθήκη τους σε σούπες, σάλτσες και πιάτα με ρύζι για να ενισχύσετε αυτόματα την καύση λίπους στη διατροφή σας.

Το πράσινο τσάι!
Το πράσινο τσάι περιέχει μια ουσία γνωστή ως επιγαλλοκατεχίνη, η οποία έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι παρέχει στο μεταβολισμό σας μια προσωρινή ώθηση. Η επιγαλλοκατεχίνη είναι ένα αντιοξειδωτικό που βοηθά το σώμα σας να κάνει καλύτερη χρήση των φυσικών ορμονών και του νευροδιαβιβαστή που ονομάζεται νορεπινεφρίνη. Η επίδραση της νορεπινεφρίνης στο βασικό μεταβολισμό είναι ότι στέλνει σήματα στο σώμα σας, λέγοντάς του να ξεκινήσει χωρίς να χαλάσει λιπώδη κύτταρα και χρησιμοποιώντας αποθηκευμένη ενέργεια. Ενώ το πράσινο τσάι δεν περιέχει πολλή καφεΐνη, έχει περίπου 25 έως 50 χιλιοστόγραμμα ανά φλιτζάνι, κατά μέσο όρο. Η καφεΐνη συνεργεί με την νορεπινεφρίνη, ενισχύοντας την καύση λίπους. Αν είστε σε τακτική άσκηση και καταναλώνετε μια δίαιτα χαμηλή σε θερμίδες, ενσωματώστε ζεστό ή κρύο πράσινο τσάι στη διατροφή σας για να αυξήσετε την καύση λίπους.

Η βρώμη!
Η βρώμη είναι πολύ πλούσια σε φυτικές ίνες, και όταν το σώμα σας χρειάζεται να σπάσει ολόκληρα τα τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες, καίει μέχρι και διπλάσιες θερμίδες κατά τη διαδικασία της πέψης. Οι φυτικές ίνες βοηθούν επίσης να ρυθμίζετε η όρεξη σας, δίνοντάς σας μια διαρκή αίσθηση κορεσμού και βοηθούν να αποκρούσουν την πείνα όλη την ημέρα. Οι ειδικοί συνιστούν να τρώτε πλιγούρι βρώμης για πρωινό. Πολλά από αυτά τα προϊόντα περιέχουν πρόσθετη ζάχαρη, η οποία θα εξουδετερώσει αποτελεσματικά τα υγιή αποτελέσματά της διατροφής σας. Αντ 'αυτού, πάρτε άγλυκη βρώμη ολικής αλέσεως, και προσθέστε λίγο μέλι ή φρέσκα φρούτα για να ενισχύσετε τη γεύση της. Με ένα ζεύγος με ξηρούς καρπούς πλούσιους σε πρωτεΐνες θα έχετε ένα από τα υγιέστερα πρωινό στον πλανήτη. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε λίγο πίτουρο βρώμης στις σούπες σας και στις σαλάτες σας.

Το γκρέιπφρουτ!
Οι πιθανότητες είναι ότι έχετε ακούσει ότι ένα από τα καλύτερα πρωινά για την καύση του λίπους είναι ότι μπορείτε να φάτε μισό γκρέιπφρουτ με ένα φλιτζάνι μαύρο καφέ. Αυτό μπορεί να είναι ένα καλό ξεκίνημα για την ημέρα σας, ειδικά αν το ακολουθήσει μέχρι μερικές ώρες αργότερα ένα υγιεινό «δεύτερο πρωινό», που περιέχει τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες και υψηλά σε πρωτεΐνες. Το γκρέιπφρουτ βοηθά το σώμα σας να διαλύσει το λίπος και τη χοληστερόλη, που αγωνίζονται για τη σκλήρυνση των αρτηριών. Ένα μεσαίου μεγέθους γκρέιπφρουτ έχει μόνο 74 θερμίδες, αλλά περιέχει ένα επιβλητικό ποσό 15 γραμμαρίων και την κοιλιά γεμίζει με φυτικές ίνες. Αυτή η ίνα σας βοηθά να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και ρυθμίζει τα επίπεδα της πείνας όλη την ημέρα για να καταναλώνετε λιγότερα σνακ μεταξύ των γευμάτων. Το γκρέιπφρουτ έχει επίσης πολύ υψηλά ποσά βιταμίνης C και κάλιο, και δεν περιέχει καθόλου λίπος και καθόλου νάτριο. Προσθέστε το στο πρωινό σας και θα παρακολουθήσετε την περιφέρεια της μέσης σας να συρρικνώνετε!

Η γαλοπούλα και το κοτόπουλο!
Η γαλοπούλα και το κοτόπουλο είναι και τα δύο πολύ άπαχες πηγές πρωτεϊνών, και τα δύο έχουν αυτό που είναι γνωστό σε φυτικούς κύκλους ως «υψηλή θερμογόνο δράση». Στην ουσία, αυτό σημαίνει ότι φουντώνει στο εσωτερικό του σώματός σας κατά τη διαδικασία της πέψης, στέλνοντας το μεταβολισμό σας σε υπερπολλαπλασιασμένη ταχύτητα. Επειδή η γαλοπούλα και το κοτόπουλο και τα δύο πολύ χαμηλά σε λιπαρά, είναι επίσης πολύ χαμηλότερα σε θερμίδες από ό, τι τα πιο λιπαρά κρέατα όπως το βοδινό και το χοιρινό. Είναι μια κατάσταση για το σώμα σας, η οποία παίρνει όλα τα θρεπτικά συστατικά και τα οφέλη των κρεάτων που προέρχονται από πολύ λιγότερες θερμίδες, ενώ όλα καίει περισσότερη ενέργεια κατά τη διάρκεια της πέψης. Ωστόσο, η γαλοπούλα και το κοτόπουλο και τα δύο έχουν ένα σημαντικό μειονέκτημα. Αν θέλετε να μεγιστοποιήσετε τις δυνατότητες καύσης λίπους αυτών των κρεάτων, είναι σημαντικό να μην φάτε την πέτσα. Η πέτσα των πουλερικών έχει πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, και θα αλλάξει σημαντικά το περιεχόμενο της διατροφής του κρέατος.

Οι φακές!
Μέχρι τώρα, είναι πιθανό να έχετε παρατηρήσει μια τάση ότι όσο υψηλότερο είναι ένα τρόφιμο σε πρωτεΐνες, τόσο το καλύτερο για την απώλεια βάρους. Το σώμα σας πρέπει να δαπανήσει περισσότερες θερμίδες χωρίς να χαλάσει πρωτεΐνη, καθιστώντας αυτόματα καλύτερο για την καύση του λίπους, και παίρνει επίσης το σώμα σας περισσότερο χρόνο για να αφομοιώσει την πρωτεΐνη. Αυτό σας αφήνει την αίσθηση της πληρότητας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, και οι μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που κάνουν δίαιτες υψηλές σε πρωτεΐνες καταναλώνουν πολύ λιγότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια μιας μέσης ημέρας από ό, τι οι άνθρωποι στις δίαιτες χαμηλές σε πρωτεΐνη. Οι φακές είναι μια εξαιρετική επιλογή, επειδή έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, αλλά πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά. Στην πραγματικότητα, έχουν ένα από τα χαμηλότερα περιεχόμενα σε λιπαρά. Μια ενιαία μερίδα φακές έχει επίσης 35 τοις εκατό των ημερήσιων αναγκών σιδήρου σας. Οι φακές έχουν επίσης χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο και πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο. Προσθέστε τις σε συνταγές για σούπες, ή βράστε τις για γαρνιτούρα.

Τα ψάρια!
Ορισμένα είδη ψαριών είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία προάγουν την απώλεια λίπους από κάνοντας τον μεταβολισμό σας να έχει υψηλή ταχύτητα. Η διαιτητική δράση των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων είναι παρόμοια με εκείνη της πρωτεΐνης που αναγκάζει το σώμα σας να καίει φυσικά περισσότερες θερμίδες, ενώ σας βοηθά να κρατήσετε την όρεξή σας υπό έλεγχο καθ 'όλη την ημέρα. Το ψάρι είναι μια εξαιρετική επιλογή για μεσημέρι. Όσο νωρίτερα μέσα στην ημέρα το τρώτε, τόσο περισσότερο θα ωφεληθείτε από τις ιδιότητες που ρυθμίζει την όρεξη σας. Τα ψάρια μειώνουν επίσης τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων, μειώνουν τη χοληστερίνη, και μπορεί να βοηθήσουν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων της αρθρίτιδας και της φλεγμονής των αρθρώσεων. Ένα κεσεδάκι τόνος σε νερό έχει περίπου 90 έως 120 θερμίδες. Ο σολομός, το σκουμπρί και ο τόνος έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία μπορεί επίσης να βοηθήσουν στην προστασία του εγκεφάλου σας και να αυξήσουν τις γνωστικές ικανότητες σας. Απλά προσέξτε για την υψηλή περιεκτικότητα σε υδράργυρο. Επιλέξτε βιολογικά!

Τα μούρα!
Τα μούρα είναι πολύ πλούσια σε αντιοξειδωτικά, και το να πάρετε περισσότερα αντιοξειδωτικά από φυσικές πηγές είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βοηθήσετε στην ώθηση του μεταβολισμού σας. Τα αντιοξειδωτικά που περιέχονται στα μούρα προωθηθούν την καλύτερη ροή του αίματος, η οποία βοηθά το σώμα σας να οικοδομήσει ισχυρότερους μύες. Επενδύστε λίγο χρόνο για τη βελτίωση της αναλογίας σας λίπος-μυς και θα επωφεληθείτε από την παθητική καύση θερμίδων και την απώλεια
βάρους.
Ένα άλλο πλεονέκτημα των μούρων είναι ότι είναι πολύ χαμηλά σε θερμίδες. Οι φράουλες είναι πολύ χαμηλές σε θερμίδες, με μόνο περίπου 45 θερμίδες ανά φλιτζάνι. Τα σμέουρα, τα βατόμουρα και γενικά τα μούρα έχουν μεταξύ 60 και 80 θερμίδες ανά φλιτζάνι, και επίσης βοηθούν στην πτώση της αρτηριακής πίεσης. Αυτό μειώνει τον κίνδυνο για καρδιακή νόσο, άλλος ένας λόγος για να προσθέσετε μούρα στο πλιγούρι βρώμης ή στα ολικής αλέσεως δημητριακά πρωινού. Είναι επίσης ένα από τα καλύτερα σνακ που μπορείτε να φάτε.

Τα μήλα!
Γνωρίζετε ήδη ότι «ένα μήλο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα», αλλά τα μήλα μπορεί επίσης να βοηθήσουν να κρατήσουν τις θερμίδες μακριά. Λίγα τραγανά τσιμπήματα είναι ένας ασφαλής τρόπος για να αυξήσετε τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα σας, παρέχοντας σας με μια πλούσια σε θρεπτικά συστατικά πηγή χαμηλής θερμιδικής αξίας ενέργειας. Ένα μεσαίου μεγέθους μήλο έχει μόνο 80 θερμίδες, με όλα τα είδη των αντιοξειδωτικών και απολύτως καθόλου νάτριο, κορεσμένο λίπος ή χοληστερόλη. Όπως τα μούρα, τα μήλα κάνουν ένα σπουδαίο σνακ πριν το μεσημέρι. Δεδομένου ότι τα μήλα είναι επίσης πλούσια σε αντιοξειδωτικά, που μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της ροής του αίματος στο σώμα σας και να σας βοηθήσουν να οικοδομήσετε υγιέστερους και ισχυρότερους μύες. Κατά γενικό κανόνα να επιλέγετε μήλα με πιο σκούρα δέρματα. Όσο πιο σκούρο δέρμα έχει ένα μήλο, τόσο πιο πλούσιο είναι σε αντιοξειδωτικά.

Ο καφές!
Σίγουρα, η καφεΐνη έχει τα μειονεκτήματά της, η υπερβολική κατανάλωση μπορεί να προκαλέσει αυξημένη καρδιακή συχνότητα, ενώ πιθανώς προκαλείτε άγχος και αϋπνία. Ωστόσο, οι μετριοπαθείς πότες του καφέ μπορούν να λάβουν παρηγοριά στο γεγονός ότι το πρωί ένα φλιτζάνι τους παρέχει μια μεγάλη μεταβολική ώθηση, πράγμα που σημαίνει ότι αυτό το διεγερτικό επιταχύνει φυσικά τον μεταβολισμό σας και σας βοηθά να κάψετε περισσότερες θερμίδες από το κανονικό. Επίσης, σας βοηθά να σηκωθείτε και να κινηθείτε πιο γρήγορα το πρωί, παρέχοντας τα επίπεδα της ενέργειας σας με μια χρήσιμη ώθηση προς τη σωστή κατεύθυνση. Χρησιμοποιήστε γάλα με χαμηλά λιπαρά και γλυκαντικές ουσίες αντί για ζάχαρη, ή αποφύγετε τις γλυκαντικές τελείως. Ο καφές είναι υγιέστερος όταν καταναλώνεται μαύρος, οπότε αν μπορείτε να κάνετε αυτή τη μετάβαση, το σώμα σας θα σας ευχαριστεί για αυτό.
thessdiet.gr
10 Τρόφιμα που αποδεδειγμένα μειώνουν το λίπος ! Reviewed by kamikaze.gr on 16.6.16 Rating: 5
All Rights Reserved by kamikaze.gr © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by kamikaze.gr

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.